FAQ | veelgestelde vragen
Ik kan mijn toner of inkjet niet vinden in jullie zoekmachine, hoe zoek ik?
Bijna altijd staat op de cartridge die uit de printer komt het nummer van de fabrikant. Wij hebben ruim 18.000 artikelen in onze database en sommige artikelen vertonen veel verwantschap met elkaar. U kunt ook zoeken op printertype. Vul hierbij de code die op de printer staat in, in het zoekscherm. Indien u moeite heeft met het vinden van het juiste artikel, kunt u ons altijd bellen op telefoonnummer +31 (0)413-235999.
Ik ben er niet zeker van welk artikel in mijn printer past, hoe kom ik aan deze informatie?
Meestal staat op de cassette die uit de printer komt het nummer van de fabrikant. Hier kunt u op zoeken binnen onze website. Heeft u toch nog twijfels dan kunt u contact met ons opnemen. Om u zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn verzoeken wij u, bij voorkeur per e-mail uw printertype op te geven aan klantenservice@goedkoopprinten.nl. Geef ook uw telefoonnummer op voor eventuele vragen en wij helpen u snel verder. U mag natuurlijk ook altijd bellen !
Ik heb het product uitgepakt, maar nu past het niet in mijn printer. Kan ik het product terugsturen?
Kijk altijd eerst goed of het artikel welke u heeft besteld ook bij uw printer hoort. Natuurlijk kunnen wij of u altijd een vergissing maken.
Goedkoopprinten stelt nooit een klant teleur. Bel ons even of stuur een email, dan gaan we uw probleem zo netjes mogelijk oplossen!
Printerupdates en Firmware
Hoe werkt het?
De printerfabrikanten verdienen niet aan de printers die ze verkopen, deze gaan bijna voor niks weg, maar aan de aftersales en dat zijn de dure originele cartridges en onderdelen voor een printer. De fabrikanten proberen een monopolypositie te bereiken en doen er alles aan om het huismerk gebruik tegen te gaan.
Hier hebben ze allerlei manieren voor bedacht, één daarvan is het uitbrengen van (firmware) updates voor uw printer onder het mom van het verbeteren van de kwaliteit van het product. Dit is natuurlijk onzin want een printer die print.. die print en zal blijven printen.
Door deze updates zullen sommige huismerk producten niet meer geaccepteerd worden door de printer. Waardoor wij en u met de gebakken peren zitten en u gedwongen wordt om dure originele cartridges aan te schaffen tot dat de blokkade omzeilt is en wij een nieuwe versie van de chip ontvangen. Uiteraard zorgen wij ervoor dat onze cartridges zo snel mogelijke nieuwe chips bevatten die wel herkend worden door de printer. Het is dus eigenlijk een soort van kat- en muisspelletje tussen printerfabrikanten en aanbieders van huismerk cartridges.
Hoe kunt u dit oplossen?
U kunt dit gemakkelijk oplossen door de automatische updates van uw printer uit te schakelen en updates te weigeren als hier om gevraagd wordt. Dit kunt u op uw computer of printer instellen, het uitschakelen van de updates verschilt per merk en per printer. De uitleg voor het uitschakelen van het automatisch updaten, staat in de handleiding van uw printer. Daarnaast is er ook veel op internet te vinden over hoe dit werkt. Als u er zelf niet uitkomt mag u altijd contact met ons opnemen, dan kijken we even met u mee.
Mijn cartridge werkt niet naar behoren, wat kan ik doen?
Als uw cartridge niet naar behoren werkt kunt u eerst het bijgeleverde formulier bekijken voor tips. Vaak helpt het '1 voor 1 installeren' of resetten van de printer.
Mocht dit niet hebben geholpen, neem dan even contact op met onze klantenservice.
Ik woon in België en wil graag bij Goedkoopprinten bestellen. Is dit mogelijk?
Woont u in België dan kunt ook vanuit België bestellen.
Bij anderen krijg ik een laagste prijs garantie. Zijn jullie wel zo goedkoop?
Wij proberen een breed assortiment zo goedkoop mogelijk aan te bieden. In de ruim 13 jaar dat wij actief zijn in onze branche hebben wij de ervaring om goede producten tegen uiterst scherpe prijzen in te kopen.
Ik wil graag zelf mijn toner op komen halen, kan dat?
Wij versturen vanaf diverse locaties en hebben niet alles onder handbereik liggen. Neem contact op met onze klantenservice om te bekijken wat wij voor u kunnen betekenen.
Verkopen jullie ook printers, papier e.d.?
Voor andere artikelen dan printer supplies geldt dat wij regelmatig een speciale aanbieding hebben.
U kunt deze aanbieding vinden op de home page van de site. Wij hebben echter geen standaard assortiment printers en andere kantoorbenodigdheden.
Hoe kan ik betalen?
Wij bieden u verschillende manieren om te betalen.
Als consument of bedrijf kunt u gebruik maken van IDEAL, Paypal, Creditcard of achteraf betalen. Dit zijn veilige en snelle methodes.
Kan ik achteraf betalen?
Shop nu, en betaal pas als je weet wat je wilt houden. Met de optie om thuis je spullen te proberen, krijg je nú wat je graag wilt en betaal je pas 30 dagen na verzending. Vooruitbetalen of rente? Doen we niet aan. En als je op tijd betaalt, brengen we nooit kosten in rekening.
Over KlarnaBetaal online, in de App of via de link die je in je mail krijgt na het bestellen.
● Download de Klarna App: Klarna App
● Online inloggen: Klarna Login
● Chatten met de klantenservice: Klarna Klantenservice
Veelgestelde vragen over KlarnaOp de pagina Veelgestelde Vragen (Klarna Klantenservice) ontdek je meer over hoe je Klarna kunt gebruiken.
Kan ik zonder meer retour sturen? (Herroepingsrecht)
U heeft als consument wettelijk (art.7:46d Wet Koop op Afstand) het recht om een product binnen 14 werkdagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te retourneren. Dit geeft u als de consument ruim de tijd om te beslissen of u het product wenst te behouden.
Als u gebruik wil maken van uw recht op retour dan verzoeken wij u om de retourprocedure te volgen. Heeft u vragen hierover, dan kunt u ons een mail sturen naar klantenservice@goedkoopprinten.nl. Vermeld duidelijk in het onderwerp van de mail: Herroepingsrecht.
Zo spoedig mogelijk na ontvangst van uw pakket, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen, ontvangt u uw aankoopbedrag van ons terug.